Onderhoud
L’entretien régulier de toute installation
Ons engagement voor een duurzame service die dicht bij u staat, komt zeer concreet tot uiting in het onderhoud, 24 uur per dag, van de systemen die wij installeren, tot lang na onze interventie.
Voor veel installateurs is de verkoop en installatie van een product de essentie van de relatie met de klant. Maar ADL Security kiest voor een heel ander aanpak. Voor ons zijn de verkoop en de installatie slechts het vertrekpunt van een lange relatie van samenwerking en vertrouwen.


Intrusiedetectie
Onze systemen voor intrusiedetectie worden jaarlijks onderhouden. De opname van deze (jaarlijks vernieuwde) onderhoudsprestatie in onze contracten is een verplicht gevolg van onze INCERT-certificering als installateur..
Pechdienst 24 u per dag, 7 dagen per week.
Naast het eigenlijke onderhoud bieden wij ook een pechdienst aan voor ernstige of dringende problemen. Wij weten zeer goed wat de gevolgen kunnen zijn van een technisch defect van uw beveiligingsinstallatie als u gevoelige voorraden beheert of in een omgeving met hoog risico gevestigd bent. In deze context zult u het op prijs stellen dat u met ADL Security zeker bent van 24 uur per dag reactiviteit, met een respons en interventie van onze technicus binnen enkele uren, dag en nacht.
Branddetectie: maak uw keuze uit drie soorten contracten:

Minimale formule inspectie 1
Wij komen eenmaal per jaar op afspraak bij u langs om de goede werking van uw volledige installatie te controleren.
Intermediaire formule inspectie 2
Deze formule voldoet aan de eisen van de BOSEC-certificering (die om de 5 of 8 jaar de vervanging van alle detectoren voorschrijft). Wij zullen dus bij elk jaarlijks bezoek 12% tot 20% van uw detectoren vervangen.